Najczęściej zadawane pytania
Planowanie ślubu to wyjątkowy, ale też wymagający czas, dlatego chcemy ułatwić Ci proces wyboru sukni i dodatków. Na tej stronie znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące naszych usług, oferty i zasad współpracy. Jeśli nie znajdziesz tutaj odpowiedzi na swoje pytanie, zapraszamy do kontaktu – z przyjemnością pomożemy!
1 Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Dla komfortu Panny Młodej proponujemy złożyć zamówienia na ok 6-7 miesięcy przed ślubem. W szczególnych sytuacjach suknie można uszyć w czasie krótszym, indywidualnie omówionym z obsługą salonu.
2 Czy w salonie można robić zdjęcia?
Tak, u nas w salonie można robić zdjęcia modeli, ktorymi Panna młoda jest zainteresowana.
3 Czy mamy suknie w rozmiarze plus size?
Tak salon posiada suknie w rozmiarze plus size. Rozmiary sukien w naszym salonie zaczynają się od 36 do 54.
4 Czy za mierzenie sukni się płaci?
U nas w salonie mierzenie sukni jest bezpłatne, jednakże w przypadku sukni droższej niż 9tyś pobierana zostaje zaliczka w wysokości 50zł rozliczana w przypadku zakupu sukni.
5 Czy należy umówić się na wizytę?
Ze względu na chęć poświęcenia maksymalnej uwagi każdej z Was zapraszamy do zapisu na konkretny dzień i godzinkę. Zajrzyj do zakładki KONTAKT
Środa jest dniem gdzie wydłużamy standardowy dzień pracy, lecz po godż 18 spotkanie wymaga wcześniejszej zapowiedzi.